Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?
Marketingová komunikace konkrétního produktu
Pospíšil, Lukáš ; Bednářová, Markéta (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřená na doplnění a úpravy marketingové komunikace konkrétního magisterského studijního programu. Teoretická část se zabývá problematikou vysoké školy se zaměřením na marketingový mix, marketingovou komunikaci a rozhodování uchazečů. Analytická část je zaměřena na současný stav, kdy na základě výstupů analýz jsou zpracovány návrhy. Realizace návrhů povede především ke zvýšení povědomí o studijním programu, což pomůže přinést i navýšení počtu přihlášek.
Vzdělávání učitelů němčiny na Pedagogické fakultě v Českých Budějovicích - historie, současnost a perspektivy
VÍT, Pavel
Pro tvorbu ideálního studijního programu, jež je jedním z cílů diplomové práce, je zapotřebí vnímat nejen současné tendence ve vzdělávání, ale také se orientovat v historii studia německého jazyka na pedagogických fakultách. Diplomová práce se proto zabývá analýzou studijních programů katedry germanistiky Pedagogické fakulty Jihočeské univerzity od konce 80. let až do současnosti. Spolu s výzkumem "spokojenosti" provedeným mezi současnými studenty tohoto oboru tvoří analýza základ pro splnění cíle diplomové práce, tedy tvorbu ideálního studijního programu. Ten tak reflektuje některé postřehy stran studentů, zároveň je tvořen v návaznosti na vývojové tendence vzdělávání učitelů německého jazyka na Jihočeské univerzitě v posledních 30 letech.
Akademický vývoj studentů se specifickou poruchou učení na Přírodovědecké fakultě JU
BOHÁČOVÁ, Lucie
Tématem této diplomové práce je Akademický vývoj studentů se specifickou poruchou učení na Přírodovědecké fakultě (PřF) Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. Práce je zaměřena především na rozbor jednotlivých studijních bakalářských oborů, kde sledujeme studijní zátěž a požadavky na studenta. Zjištěné výsledky budou dále využity v rámci širšího výzkumného projektu GA JU. Teoretické poznatky o specifických poruchách učení (SPU), jejich rozdělení, symptomy, diagnostika a reedukace jsou podrobně rozepsány v první části této práce. Pozornost věnuji jejich projevům a diagnostice nejen v dětství, ale také ve středoškolském a vysokoškolském prostředí a v období dospělosti. V souvislosti s touto problematikou jsou popsány i poruchy chování ADHD, opět včetně projevů v dospělosti. Dále se zabývám vysokoškolským vzděláváním v České republice, kde se zaměřuji na Jihočeskou univerzitu (JU), její historii a dílčí fakulty. V praktické části práce se věnuji analýze studijních oborů prezenčního bakalářského studia, které svým studentům nabízí Přírodovědecká fakulta JU. Předmětem analýzy jsou povinné a povinně volitelné předměty, které jsou zahrnuté v jednotlivých učebních oborech. V přiložených tabulkách uvádím počty zápočtů, zkoušek a Zk+ (zápočet i zkouška) a požadavky nutné ke splnění předmětu v jednotlivých semestrech a ročnících. Právě tyto požadavky jsou analyzovány a je z nich vyvozována studijní zátěž, která je následně porovnána s teoretickými poznatky a potřebami studenta, mající nějakou specifickou poruchu učení, která ho ovlivňuje při vysokoškolském studiu.
Akademický vývoj studentů se specifickou poruchou učení na PF a ZF.
STARÁ, Amálie
Práce nese název Akademický vývoj studentů s poruchou učení na Pedagogické a Zemědělské fakultě Jihočeské univerzity v Českých Budějovicích. V práci jde především o analýzu jednotlivých studijních programů a oborů v kontextu specifikace studijní zátěže, jejíž výsledek bude využit v rámci výzkumného projektu GA JU.
Návrh marketingové komunikace bakalářského studijního programu
Gál, Patrik ; Mráček, Pavel (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá návrhem marketingové komunikace bakalářského studijního programu Procesní management Fakulty podnikatelské Vysokého učení technického v Brně. Práce je rozdělena do tří hlavních oblastí. Teoretická část přibližuje jednotlivé pojmy z marketingu a výzkumnou metodu focus group. Analytická část se zaměřuje na poznání současného stavu a na základě výstupů z jednotlivých analýz jsou v poslední části práce vypracovány návrhy na zlepšení marketingové komunikace studijního programu.
Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách
Hejna, Zdeněk ; Frainšic, Michal (vedoucí práce) ; Vomáčko, Ladislav (oponent)
Název práce: Komparace výuky aktivit v přírodě na českých a norských univerzitách Cíle práce: Hlavním cílem je komparace výuky aktivit v přírodě na vybraných českých a norských univerzitách. Metoda: V práci byla použita metoda rešerše nabídky studijních programů na jednotlivých školách a také jsme sestavili dotazník, který byl rozeslán mezi studenty jednotlivých oborů. Výsledky: Pozorujeme určitou odlišnost v českém a norském pojetí výuky aktivit v přírodě, které silně ovlivněno kulturně-historickým vývojem v obou zemích a rozdílným pohledem na vnímání přírody. Klíčová slova: aktivity v přírodě, friluftsliv, studijní program, komparace
Příprava učitelů primární školy na pedagogických fakultách v ČR
Vokšická, Barbora ; Straková, Jana (vedoucí práce) ; Stará, Jana (oponent)
Kvalita vzdělávání učitelů se v poslední době dostala ve všech vyspělých zemích včetně České republiky do centra pozornosti pedagogické teorie, výzkumu a zejména vzdělávací politiky. Čelíme problémům například s nekvalifikovanými učiteli, s nezájmem mladých lidí o studium učitelství, s odchodem učitelů ze škol, s kvalitou vzdělávání učitelů s ohledem na potřeby moderní společnosti a pracovního trhu. Absence standardu pro učitelskou profesi spolu s vysokou autonomií vysokých škol dále vede k situaci, kdy jednotlivé fakulty připravující učitele koncipují vzdělávací programy zcela nezávisle a máme málo informací o tom, zda vybavují absolventy srovnatelnými vědomostmi a dovednostmi, budují v nich podobné postoje a stanovují si v učitelském vzdělávání podobné priority. V teoretické části se věnuji vývoji vzdělávání učitelů 1. stupně ZŠ v České republice po roce 1989, legislativnímu a koncepčnímu ukotvení vysokoškolské přípravy učitelů. V praktické části se diplomová práce pokouší odpovědět na otázku, jak odlišná je příprava učitelů primární školy na různých pedagogických fakultách v České republice. V rámci práce byly provedena komparativní případová studie na dvou katedrách primární pedagogiky s cílem zjistit, jak se liší charakteristika studijního programu Učitelství pro 1. stupeň ZŠ, dlouhodobé...
Nástroj
Dobeš, Lukáš ; Novotný, Roman (oponent) ; Kijonka, Lukáš (vedoucí práce)
Návrh decentralizovaného studijního programu paralelního ke studiu designu na FAVU VUT v Brně. Všechny lidmi navržené systémy jsou podrobitelné penetračnímu testu komunitně přínosného hackingu, školní systémy nevyjímaje. Testování hranice zpřístupňuje současné meta: nejlepší strategii, kterou lze v takovém systému aktuálně hrát a současně vizualizuje místa k opravě systému. Co je současné meta v grafickodesignerském vzdělávání? Jakou infrastrukturu pohybu v novém prostoru je nutné postavit a v jakém indexu se aktuálně můžeme pohybovat?

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.